Amikor ez a dal új volt, 1983-at írtunk. Annak idején azért írtam ezt a szöveget, mert úgy éreztem, az árak elszabadultak, és én elveszítettem az élő kapcsolatot a saját pénztárcámmal. Most újra úgy érzem. Azért tettem ide a dal Sárközi Fanni-féle feldolgozását, hogy érezhető legyen, merre kell keresni a megoldást erre a gyötrő problémára.  

Szerző: Bornai Tibor  2012.11.28. 11:35 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bornaitibor.blog.hu/api/trackback/id/tr144931381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balt 2012.11.29. 13:24:51

Az elmúlt 10 évet összességében nézve van benne valami...

mno.hu/gazdasag/sokat-koltenek-rezsire-a-csaladok-1102349

Az áram ma 63,5 százalékkal drágább, mint tíz évvel ezelőtt. A vezetékes gáz 108,2 százalékkal, a távhő 77,5 százalékkal drágult. [Mondjuk érdekes lenne 8+2 év bontásban...]

index.hu/gazdasag/2012/11/28/futes
süti beállítások módosítása