TE ÉDES MAGYARORSZÁG

Te vagy nekem a trambulin,
te vagy a nő a kan-bulin,
te vagy a bejgli a tepsiben,
te vagy a bunyó a restiben,
te vagy a sapka a nyúl fején,
te vagy a legszebb fejőstehén,
itt lopjuk el a holnapot,
itt fojtjuk borba a bánatot.

Te édes, te fényes Magyarország,
te nagyszerű, te százszor szép!
Te drága, te tündökletes Magyarország,
te csodálatos, te álomkép!

Itt szórjuk el a csikkeket,
itt szúrjuk el a vicceket,
itt ütünk pártot, és gyűlölködünk,
de van plazmatévénk,
de jó nekünk!

Te édes, te fényes Magyarország,
te kenyérszagú, te százszor szép!
Te titokzatos, te tündökletes Magyarország,
te aranyhajú, te álomkép!

Itt vagyok szép, itt vagyok rút,
itt vívok ezer rossz háborút.
Itt vagyok cigány, itt vagyok tót,
itt vagyok zsidó, itt vagyok vizigót.

Te édes, te fényes Magyarország,
te nagyszerű, te százszor szép!
Te drága, te tündökletes Magyarország,
te csodálatos, te álomkép!

Itt kaszál varjú a part alatt,
a fekete munka itt nagy divat,
itt vagyok rabló, itt török be,
s ha elkap a rendőr, itt ülöm le.
Itt vagyok szegény, itt vagyok gazdag,
itt elég mézes mindig a madzag.
Itt vagyok gyáva, itt vagyok erős,
itt vagyok kurva, itt leszek hős!

Te édes, te fényes Magyarország,
te kenyérszagú, te százszor szép!
Te titokzatos, te tündökletes Magyarország,
te aranyhajú, te álomkép!

Szerző: Bornai Tibor  2012.11.17. 20:41 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bornaitibor.blog.hu/api/trackback/id/tr314911242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tiborpapa 2012.11.21. 00:07:12

Egyesek szerint a "like" egyszerű virtuális kutyahugyozás. Azért én mégis "tetszikelem". S mint látom, (illetve hála Istennek, nem látom) nehéz ilyen szavakra hörgéssel reagálni.
Ez jó!

Rendíthetetlen Álamkatona 2012.11.22. 15:13:25

Én direkt kivártam... De nem várok tovább a véleményemmel.

Lám, ez nem hoz 1000 kommentet, tehát a minőség máris átcsapott minőségbe.

Elkezdtem olvasni, miközben hallgattam, s mivel előbb jártam, a varjúkaszálós résznél azt vártam, hogy amolyan "Balatoniteles" mondóka lesz, de sajna nem.

Ennyi az összes ellenvetésem. (Vetési varjú.)

Te barnászöld folt a térképen,
nem leszel nagyobb. Az végképp nem.

Balt 2012.11.22. 15:51:26

Ez jó. Suszter -> kaptafa. :)
süti beállítások módosítása